Pienyritysten energiailta Kokemäellä

Kokemäen Vanha yhteiskoulu
Ajankohta30.11.2022 15.30–18.30
Ilmoittautumisaika päättyy 29.11.2022,22.00
Tervetuloa kuulemaan ja keskustelemaan energiaratkaisuista energiakriisin keskellä!

Energiailta on tarkoitettu pienille ja keskisuurille yrityksille, jotka ovat kiinnostuneita energiaratkaisuista, tekoälyn mahdollisuuksista energian mittaamisessa sekä energiakartoituksista. Tervetuloa kuulemaan energiaan liittyvistä ratkaisuista 30.11. klo 17.30 - 20.30 paikan päälle Kokemäen Vanhalle yhteiskoululle tai etäyhteydellä Teamsin välityksellä. Muistathan kuitenkin ilmoittautua tilaisuuteen etukäteen. Tilaisuutta isännöi Kokemäen kaupunki yhdessä Prizztech Oy:n kanssa.

17.00    Kahvi
17.30    Tilaisuuden avaus
Teemu Nieminen, Kokemäen kaupunki
17.40    Pienyritysten lämpö- ja sähköenergian tuotantovaihtoehdot kustannusten ja päästöjen vähentämiseksi
Manu Hollmén, ProAgria
18.20    Aurinkovoimalan tuotannon kartoitus kotisohvalta
Jussi Kuusiniemi, Prizztech
18.30    Mistä apua yrityksen energia-asioiden kartoitukseen
Marjut Vähänen, Prizztech
18.40    Kahvitauko
18.50    Tekoälyn pyöreänpöydän keskustelut - ratkaisuja esimerkiksi energian mittaamiseen
Pirita Ihamäki, Robocoast EDIH
19.00    Energiatehokkuus ja kasvumahdollisuudet tutkimuksen ja kehityksen avulla
Janne Harjamäki, Tampereen yliopiston Porin yksikkö
19.15    Paneelikeskustelu: Mitä hyötyä on investoida energian säästämiseen?
Panelistit: Manu Hollmén, ProAgria, Markus Nurmi, Kokemäen Sähkö Oy, Veikko Pukkila, Dyme Solutions, Janne Harjamäki, Tampereen yliopisto Pori, Tomi Suovanen, Kokemäen Yrittäjät. Moderaattorina Pirita Ihamäki.
19.45    Yhteenveto
Marjut Vähänen, Prizztech

Järjestäjä

Tapahtuman järjestää Prizztech Oy. Järjestelyihin osallistuvat KAMU – Kriisistä kasvun mahdollisuuksiin ja uudistumiseen, Tekoälyn työkalut - AI Roundtable ja Vihreää kasvua mikro- ja pienyrityksille -hankkeet. Hankkeita rahoittavat Satakuntaliitto EAKR-rahoituksella, Keski-Suomen ELY ESR-rahoituksella, Euroopan maaseudun kehittämisen maatalousrahasto ja Porin seudun kunnat.