Paneelikeskustelu - Nuorten yrittäjien tarinat

Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
PANEELIKESKUSTELU - Nuorten yrittäjien tarinat 3.11.2020
Tule kuulemaan viiden tamperelaisen yrittäjän keskustelua yrittäjyydestä ja sen keskeisistä teemoista ainutlaatuisten yrittäjätarinoiden kautta. Keskustelu pyörii yleisön etukäteen esittämien kysymyksien ympärillä sekä pohtii yrittäjyyden eri puolia perustamisen ensi askelista sen rahoitukseen ja haasteista onnistumisiin.

Oletko ikinä miettinyt mistä yrittäjä on saanut rohkeutensa ja varmuutensa toteuttaa omaa visiotansa?

Oletko miettinyt kuinka onnistua ja miten uskaltaa toimia yrittäjyyden maailmassa? Mitä edes on onnistuminen?

Mitä olet aina halunnut kysyä yrittäjältä, mutta et ole saanut tilaisuutta siihen?

Esittelemme jokaisen yrittäjäpanelistin Facebook-tapahtumassa sekä Y-kampuksen Instagramissa (@ykampus) ja annamme yleisölle mahdollisuuden esittää etukäteen vapaasti kysymyksiä, joihin yrittäjät sitten paneelikeskustelussa vastaavat. Yrittäjämme ovat eri aloilta, niin osa-aikayrittäjinä kuin yksityisyrittäjinä tai osana suurempaa kokonaisuutta toimivia erilaiset taustat omaavia persoonia ja jokainen tuo keskusteluun oman ainutlaatuisen näkökulmansa.

Paneelikeskustelua pääset seuraamaan täysin Onlinena, sillä keskustelu livestriimataan Youtubeen.

Tervetuloa seuraamaan, nauttimaan ja oppimaan lisää!

Y-kampus

Essi Viertola: essi.viertola@tuni.fi Noora Jääskö: noora.jaasko@tuni.fi