Palautusautomaatti nyt myös kirjaston TAMK Pääkampuksen toimipisteessä

Julkaistu 11.8.2020
Tampereen korkeakouluyhteisö
kirjasto
Kirjaston tilat ja asiakaspalvelut on avattu korkeakouluyhteisön kulkuoikeudellisten jäsenten käyttöön rajoitetuin palveluajoin maanantaina 10.8.2020. TAMK Pääkampuksen toimipisteessä on uusi lajitteleva palautusautomaatti.

Kaikissa tiloissamme noudatetaan edelleen voimassa olevia turvallisuusohjeita koskien turvavälejä ja hygieniaohjeistuksia.

• Pyydämme asiakkaitamme käyttämään palauttamiseen ja lainaamiseen kaikissa toimipisteissämme olevia lainaus- ja palautusautomaatteja. Myös palautuslaatikkomme ovat käytössäsi.
  • Rajoitetun palvelun aikana asiakaspalvelupisteemme eivät sosiaalisten kontaktien minimoimiseksi ota vastaan palautuksia tai lainaa kirjoja.
  • Asiakaspalvelumme keskittyy palvelemaan sinua kaikissa muissa kirjaston käyttöön liittyvissä asioissa ja tiedonhakuun liittyvissä kysymyksissä.
    • Asiakaspalvelutilanteissa pyydämme sinua huomioimaan turvavälit toisiin asiakkaisiin ja henkilökuntaamme.
  • Kirjaston tiloissa olevien asiakastyöpisteiden määrää on karsittu noin puolella, jotta pystymme toteuttamaan tarvittavat turvavälit asiakastiloissamme. Otathan tämän huomioon aikoessasi työskennellä pidempään tiloissamme.
  • Kirjaston asiakaspalveluissa on tarjolla käsien desinfiointiainetta ja wc-tiloissamme voit pestä kätesi.

Kirjaston TAMK Pääkampuksen toimipisteeseen on kesän aikana hankittu uusi lajitteleva palautusautomaatti. Automaatti sijaitsee ovesta sisään tultaessa heti asiakaspalvelutiskin vasemmassa reunassa entisen palautusluukun kohdalla. Vastapäätä olevat automaatit ovat nyt vain aineiston lainaamista varten. Palautuksia varten on edelleen käytössä myös punainen laatikko kirjaston oven ulkopuolella, vasemmalla aulatilassa. Lisäksi palautuksia voi rakennuksen kulkuoikeusaikojen ulkopuolella jättää Teiskontien aulan ulko-ovella olevaan palautusluukkuun.

Palautusautomaatti

Poikkeusjärjestelyistä huolimatta kirjaston verkkopalvelut toimivat normaalisti.

Tästä linkistä pääset lukemaan kirjaston toiminnasta koronaviruksen aikana - linkin sisältöä päivitetään jatkuvasti.