Oxford Bibliographies -palvelussa uusia aihealueita

Julkaistu 18.2.2020
Tampereen korkeakouluyhteisö
Oxford Bibliographies
Tampereen korkeakouluyhteisön käytössä oleva Oxford Bibliographies sisältää eri alojen johtavien asiantuntijoiden artikkeleita ja viitteitä alan julkaisuihin.

Oxford Bibliographies https://libguides.tuni.fi/oxfordbibliographies  sisältää artikkeleita, joissa on kooste aihealueen keskeisimpiin tiedonlähteisiin. Artikkelit ovat vertaisarvioituja. Niitä päivitetään ja palveluun ilmestyy myös uusia artikkeleita.

Tampereen korkeakouluyhteisön käytössä on ollut Childhood studies -aihealue. Nyt aihealueita on hankittu lisää. Käytössämme ovat nyt:

• Childhood Studies
  • Cinema and Media Studies
  • Criminology
  • Literary and Critical Theory
  • Philosophy
  • Sociology

Löydät Oxford Bibliographies -palvelun kirjaston tietokantalistalta. Etäkäytössä kirjaudu palveluun tuni-tunnuksellasi.

Lisätietoja: hankinta.kirjasto [at] tuni.fi (hankinta[dot]kirjasto[at]tuni[dot]fi)