Osallistu Aineistonhallintasuunnitelma-työpajaan 25.3.

Julkaistu 7.3.2019
Tampereen korkeakouluyhteisö
Aineistonhallintasuunnitelma teemakuva
Haetko tutkimusrahoitusta Suomen Akatemian huhtikuun haussa – tai syyskuun haussa, jos olet ajoissa liikkeellä? Askarruttaako aineistonhallintasuunnitelma ja sen laatiminen?

Aineistonhallintasuunnitelma-työpajassa voit kirjoittaa omaa aineistonhallintasuunnitelmaasi. Halutessasi voit käyttää suunnitelman tekemiseen aineistonhallinnan DMPTuuli-työkalua. Paikalla olevat kirjaston asiantuntijat auttavat ja opastavat ongelmatilanteissa ja vastaavat kysymyksiin.

Työpaja järjestetään maanantaina 25.3. klo 9-11 Arvo-kirjaston Mauri-opetusluokassa (B 109, 1. krs) Kaupin kampuksella. Tilassa on kiinteät pöytäkoneet. Työpajaan mahtuu 20 osallistujaa.

Aineistonhallintasuunnitelma-klinikat päivystävät huhtikuussa

Myös Aineistonhallintasuunnitelma-klinikkamme päivystää huhtikuussa kaksi kertaa. Klinikalla saat henkilökohtaista opastusta aineistonhallintasuunnitelman laatimisessa. Tule kysymään apua ongelmatilanteessa tai pyydä kommentteja suunnitelmaan. Voit poiketa klinikalle ilman ennakkoilmoittautumista tai ajanvarausta.

Aineistonhallintasuunnitelma-klinikat päivystävät:

• ti 9.4. klo 9-11 kirjaston ryhmätyöhuone Argon, A022 (Hervannan kampus, Kampusareena)
  • to 11.4. klo 9-11 Linna-kirjaston opetusluokka Alma, 3059 3. krs (Keskustakampus)

DMPTuuli, aineistonhallinnan suunnittelun työkalu
Avoimen tieteen tulevia koulutuksia kirjaston verkkosivuilla

Lisätietoja: researchdata [at] tuni.fi (researchdata[at]tuni[dot]fi)