Osallistu Aineistonhallintasuunnitelma-työpajaan 11. tai 12.6.

Julkaistu 24.5.2019
Tampereen korkeakouluyhteisö
Aineistonhallintasuunnitelma teemakuva
Haetko rahoitusta Suomen Akatemian syyskuun haussa? Askarruttaako aineistonhallintasuunnitelma ja sen laatiminen?

Aineistonhallintasuunnitelma-työpajassa voit kirjoittaa oman aineistonhallintasuunnitelmasi. Työpajassa käymme läpi Suomen Akatemian aineistonhallintasuunnitelmaan liittyvät kysymykset. Halutessasi voit käyttää suunnitelman tekemiseen aineistonhallinnan DMPTuuli-työkalua, josta löydät ohjeita suunnitelman kirjoittamiseen. Paikalla olevat asiantuntijat auttavat ja opastavat ongelmatilanteissa ja vastaavat kysymyksiin.

Englanninkielisiä työpajoja järjestetään kesäkuussa seuraavasti:

• Tiistai 11.6. klo 9.15-10.45 Hervanta, Kampusareena, opetusluokka Logos
  • Keskiviikko 12.6. klo 10.15-11.45 Keskusta, Linna, opetusluokka Alma
  • Keskiviikko 12.6. klo 13.15-14.45 Kauppi, Arvo, opetusluokka Mauri

Tiloissa on kiinteät pöytäkoneet. Työpajaan mahtuu 15 osallistujaa.

Ilmoittaudu työpajaan

Lisää työpajoja tulossa syksyllä – seuraa oppaamme koulutussivua.

Lisätietoja: researchdata [at] tuni.fi (researchdata[at]tuni[dot]fi)