Osaamisperustainen erikoislääkärikoulutus nuorisopsykiatriassa

SijaintiTampereen yliopisto, Arvo F217 (Käyntiosoite: Arvo Ylpön katu 34, 33520 Tampere)
Ajankohta2.9.2020 9.00–13.00
Ilmoittautumisaika päättyy 15.6.2020,20.55
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Erikoislääkärikoulutus uudistuu! Erikoistuvan lääkärin osaamisen karttumiseen keskitytään entistä enemmän uusien arviointimenetelmien kautta. Osaamisperustainen erikoislääkärikoulutus haastaa kaikki lähiohjaajina ja erikoistuvien omina senioreina toimivat erikoislääkärit miettimään entistä tietoisemmin, mistä palasista nuorisopsykiatrian erikoislääkärin osaaminen rakentuu. Ole ajan hermolla ja osallistu keskiviikkona 2.9.2020 klo 12-16 Tampereen yliopistossa ja/tai etänä koulutukseen

Paikka: Tampereen yliopisto, Arvo F217 (Käyntiosoite: Arvo Ylpön katu 34, 33520 Tampere)

Etäyhteys: Pandemiatilanteen jatkuessa tilaisuus järjestetään Teamsissa. Etäosallistumismahdollisuus tarjotaan myös tilaisuuden toteutuessa Arvossa.

Tilaisuus on maksuton, kahvi omakustanteinen.

Ilmoittautuminen: Ennakkoilmoittautumiset 15.6.2020 mennessä

Lähikoulutuksen järjestäminen varmistuu elokuussa. Ennakkoilmoittautuneille lähetetään ohjeet osallistumisesta sähköpostitse. Jos tilaisuus toteutuu etäkoulutuksena, osallistumislinkki lähetetään tilaisuuden lähestyessä sähköpostiin.

TILAISUUDEN TEAMS-LINKKI:  https://bit.ly/2zngyxj

12.00-12.10 Tervetuloa, orientoituminen. Nuorisopsykiatrian vastuukouluttajat

12.10-12.55 Osaamisperustainen erikoislääkärikoulutus – mitä, miksi ja miten? Dosentti Leila Niemi-Murola, Helsingin yliopisto

12.55-15.30 Osaamisen arviointi nuorisopsykiatrian erikoislääkärikoulutuksessa