Opiskelija, tarvitsetko opastusta tiedonhakuun tai apua e-aineistojen käyttöön?

Julkaistu 2.3.2020
Tampereen korkeakouluyhteisö
TAMK Pääkampus kirjasto
Tiedätkö, miten laajat palvelut ja e-aineistokokoelman Tampereen korkeakouluyhteisö tarjoaa käyttöösi? Kirjasto vastaa kaikesta opetussuunnitelmiin kuuluvasta tiedonhankintataitojen opetuksesta Tampereen korkeakouluyhteisössä. Tiedonhankintataitojen koulutukset on integroitu osaksi muita opintoja.

Kirjaston alakohtaisista oppaista löydät kattavat kokoelmat painettuja ja e-aineistoja. E-aineistojen etäkäyttö Tampereen yliopiston tai ammattikorkeakoulun ulkopuolelta tapahtuu HAKA-kirjautumisella > valitse kotiorganisaatioksi Tampereen korkeakoulut - Tampere universities > käytä Tuni-tunnuksia.

Tiedonhaun opas tukee itseopiskelua. Löydät sieltä vinkkejä muun muassa hakusanojen ja tiedonlähteiden valintaan sekä hakutulosten arviointiin.

Apua saat myös kirjaston asiakaspalvelusta

TAMKin opiskelijoiden tiedonhaun työpajoissa etsit ohjatusti opinnäytetyön tai muun tehtävän tausta-aineistoa ja opit löytämään luotettavaa ja ajankohtaista tietoa. Opiskelijoiden työpajoja järjestetään 29.5.2020 asti.

• torstaisin klo 16-17
  • perjantaisin klo 8-9

Työpajat järjestetään tilassa G2-38, TAMK Pääkampus.

• torstain pajoihin viimeistään edeltävänä tiistaina,
  • perjantain pajoihin viimeistään edeltävänä keskiviikkona

Lisätietoja: opetus.kirjasto [at] tuni.fi (opetus[dot]kirjasto[at]tuni[dot]fi) (opetussuunnitelmiin kuuluva tiedonhankinnan opetus)