Ohje PIN-koodin asettamiseen - tarvitset PIN-koodin lainataksesi aineistoa kirjaston automaateilla

Julkaistu 2.9.2020
Tampereen korkeakouluyhteisö
Kirjast sylissä
Pyydämme asiakkaitamme käyttämään palauttamiseen ja lainaamiseen kaikissa toimipisteissämme olevia lainaus- ja palautusautomaatteja. Automaattien käytössä tarvitset PIN-koodia ja sen saat helposti asetettua verkossa itse kirjautumalla Andoriin.

Kaikissa tiloissamme noudatetaan edelleen voimassa olevia turvallisuusohjeita koskien turvavälejä ja hygieniaohjeistuksia. Asiakaspalvelutilanteissa pyydämme sinua huomioimaan turvavälit toisiin asiakkaisiin ja henkilökuntaamme.

Kehoitamme asiakkaitamme käyttämään aineiston käsittelyssä automaattejamme. Automaatilla lainaamiseen tarvitset sekä toimivan kirjastokortin että siihen asetetun PIN-koodin.

PIN-koodin uudelleen asettaminen

Jos sinulla ei vielä ole PIN-koodia tai olet unohtanut sen, niin uuden PIN-koodin voit asettaa Andorin kautta (andor.tuni.fi)

• kirjaudu sisään asiakastietoihisi
    • käytä tuni-tunnuksiasi ja valitse Haka-kirjautumisessa ”Tampereen korkeakoulut”