Miten toimin lainojen ja varausten kanssa poikkeustilanteessa?

Julkaistu 16.3.2020
Tampereen korkeakouluyhteisö
Corona maapallo
Mikäli sinulla on hengitystieoireita tai kuumeinen infektio tai olet karanteenissa altistuksen vuoksi tai eristyksessä sairastuttuasi, pyydämme että noudatat THLn suosituksia, etkä tule itse kirjaston tiloihin tai palauta karanteenialtistunutta aineistoa kirjaston tiloihin.

Tällä toimenpiteellä suojelemme sekä kaikkia asiakkaitamme että omaa henkilökuntaamme ja turvaamme palvelumme toiminnan yliopiston linjauksien ja ohjeiden mukaan.

Mikäli sinulla on lainassa aineistoa, jota et poikkeustilanteen vuoksi voi tulla palauttaman kirjastoon, etkä saa aineistoa uusittua verkon kautta Andor-palvelussamme, niin voit aina ottaa yhteyttä suoraan asiakaspalveluumme verkossa esim. chat-palvelullamme, joka palvelee nyt poikkeuksellisesti pidempään klo 8-17 kaikkina arkipäivinä.

Lisäksi tavoitat asiakaspalvelumme sähköpostilla kirjasto [at] tuni.fi (kirjasto[at]tuni[dot]fi) ja palvelunumerossamme p. 0294 520 900. Kaikissa ongelmatilanteissa pyrimme löytämään sinua palvelevan ratkaisun, joten ota reippaasti yhteyttä kirjastoon!