Miten löydät kokotekstin? -tietoisku 26.4.2022

Julkaistu 20.4.2022
Tampereen korkeakouluyhteisö
Avonaisen kirjan yllä käsi ja matkapuhelin, jonka näytöllä on kuva täydestä kirjahyllystä.
Kirjaston tietoiskutiistaissa 26.4. vinkkejä artikkeleiden kokotekstin paikantamiseen.

Kun olet löytynyt tietokannasta kiinnostavan artikkeliviitteen, kokotekstin paikantamiseen on useita vaihtoehtoisia tapoja. Tietoiskutiistaissa käymme läpi mm.

Miten löydät kokotekstin? -tietoisku etäyhteydellä tiistaina 26.4. klo 9.00–9.15,
tästä klikkaaamalla Teams-etäyhteys koulutukseen.

Minkä alan tiedonlähteistä toivoisit esittelyä? Kerro meille toiveesi ja muuttuvat tarpeesi kirjasto [at] tuni.fi (kirjasto[at]tuni[dot]fi), niin voimme kehittää kirjastopalveluja oikeaan suuntaan.

Lisätietoja: Marja-Liisa Timperi, tietoasiantuntija, marja-liisa.timperi [at] tuni.fi (marja-liisa[dot]timperi[at]tuni[dot]fi)