MET Tutkimuspäivät 2022 esittelee lääketieteen, bioteknologian ja biolääketieteen tekniikan tutkimusta

Julkaistu 22.9.2022
Kuva: Jonne Renvall
Lääketieteen ja terveysteknologian tiedekunnan isännöimät vuotuiset MET Tutkimuspäivät järjestetään Kaupin kampuksella Arvossa. Tapahtuma esittelee tiedekunnan monitieteistä tutkimusta ja tarjoaa tilaisuuden verkostoitua.

MET Tutkimuspäivät kokoaa yhteen opiskelijat ja tutkijat lääketieteen, bioteknologian ja biolääketieteen tekniikan aloilta. Tapahtuman tavoitteena on esitellä tiedekunnan monitieteisiä tutkimusaiheita, verkostoitua ja käynnistää uutta yhteistyötä eri tieteenaloilla yli ryhmä-, tiedekunta- ja organisaatiorajojen.

Tapahtuma järjestetään 24.–25.11.2022 seuraavasti:

torstaina 24.11. klo 8:30–16:30
perjantaina 25.11. klo 8:30–16:00

Ohjelma tarjoaa kutsuttuja puheenvuoroja tiedekunnan omilta ja kansainvälisiltä huippututkijoilta sekä yritys- ja posterinäyttelyn.

Toivotamme lämpimästi tervetulleiksi kaikki METin tutkimuksesta kiinnostuneet.

MET Tutkimuspäivät 2022