Luonnontieteen dekaanipäivät 2022

SijaintiRatapihankatu 43, 33100 Tampere
Tapahtumatiloja on kaksi: päiväohjelma järjestetään Sokos Hotel Tornin tiloissa (Ratapihankatu 43) ja torstai-illan iltaohjelma Nokia Arenalla (Kansikatu 3).
Ajankohta9.6.2022 8.30–10.6.2022 9.45
Ilmoittautumisaika päättyy 13.5.2022,12.24
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Tampereen yliopisto järjestää luonnontieteiden alan dekaanipäivät Tampereella.

Tapahtuma kokoaa luonnontieteiden eri alojen asiantuntijat vuoropuheluun ja yhteistyöhön, tarjoaa tervetulleen foorumin ajatusten vaihdolle sekä mahdollistaa läsnäolevan tilaisuuden verkostoitua viimevuotisten etäpäivien jälkeen. Tapahtumapaikkoina ovat Hotelli Torni ja Nokia Arena (iltaohjelma). Katso saapumisohjeet sekä tarkempi ohjelma tapahtuman verkkosivuilta: https://events.tuni.fi/luonnontieteidendekaanipaivat2022/.

Lisätietoja

Lisätiedot ja tapahtuman järjestelyt sekä mahdolliset ilmoittautumisen peruutukset: luonnontieteidendekaanipaivat2022.tau@tuni.fi