Lukuvuoden avajaisfestarit

SijaintiKorkeakoulunkatu 10, 33014 Tampere
Hervannan kampuksen päärakennuksen ja Kampusareenan välinen ja viereinen piha-alue
Ajankohta5.9.2022 11.00–13.00
Avajaisfestarien mainosbanneri.
Tervetuloa Tampereen yliopiston lukuvuoden avajaisfestareille!

Tampereen yliopiston lukuvuoden avajaisia vietetään maanantaina 5.9. ja ohjelmassa on juhlapuheiden lisäksi ensimmäistä kertaa järjestettävät avajaisfestarit! Avajaisfestarit järjestetään tänä vuonna Hervannan kampuksella päärakennuksen ja Kampusareenan välisellä ja viereisellä piha-alueella, ja ensi vuonna juhlallisuudet suuntaavat keskustakampukselle!

Avajaisfestarien ohjelmassa on muun muassa opiskelijajärjestöjen ständejä, skaboja ja musiikkiesityksiä, ja lisäksi tarjolla on ruoka- ja juomamyyntiä juhlakansan iloksi! Suuntaa siis 5.9. klo 14–16 välillä tutustumaan opiskelijakulttuuriimme ja -järjestöihimme!

Kampusten esteettömyystiedot löytyvät Intrasta.

Pidetään tapahtuma hauskana ja häirinnästä vapaana. Jos kuitenkin kohtaat epäsopivaa käytöstä tai häirintää, voit ottaa yhteyttä TREYn häirintäyhdyshenkilöihin hairinta [at] trey.fi.

Lisätietoja tapahtumasta: tapahtumat [at] trey.fi

Tampereen ylioppilaskunta