Lue ajankohtaiset avoimen tieteen kuulumiset uutiskirjeestä!

Julkaistu 1.10.2020
Tampereen korkeakouluyhteisö
keskustakampus
Tampereen korkeakouluyhteisön ensimmäinen avoimen tieteen uutiskirje on ilmestynyt!

Uutiskirjeeseen kootaan ajankohtaisia avoimeen tieteeseen liittyviä asioita meiltä ja maailmalta. Kirjeessä kerrotaan myös kirjaston tarjoamista avoimen tieteen palveluista ja koulutuksista. Uutiskirje ilmestyy jatkossa neljä kertaa vuodessa. Sitä julkaisevat kirjaston avoimen tieteen asiantuntijat.

Uutiskirjeen 1/2020 aiheet:

•     Rinnakkaistallenna tai hyödynnä etuisuuksia kirjoittajamaksuihin
  •     Apurahatutkija, julkaise avoimesti APC-tukirahoituksen turvin
  •     Uusi tutkimustietojärjestelmä TUNICRIS
  •     Cabells tieteellisten lehtien luotettavuuden arviointiin
  •     Seminaarien antia
    •     Bibliometriikkaseminaari 2020: Julkaisutoiminnan diversiteetin sekä eri tietolähteiden ja menetelmien huomioiminen tutkimuksen arvioinnissa
    •     Workshop on Multilingualism: Puheenvuoroja monimuotoisemman julkaisukulttuurin puolesta
  •     Tulevia koulutuksia

Otamme mielellämme vastaan palautetta ja juttuvinkkejä osoitteeseen oa [at] tuni.fi.