Linna -kirjasto avoinna läpi kesän - muut toimipisteet suljettuina 8.-21.7.

Julkaistu 28.6.2019
Tampereen korkeakouluyhteisö
Linna
Yliopiston kirjaston toimipisteet Arvossa, TAMK Pääkampuksella ja Hervannassa sulkeutuvat kesätauon ajaksi 8.7. ja avautuvat jälleen 22. heinäkuuta. Linna-kirjasto keskustakampuksella palvelee koko kesän.

Linna-kirjasto on avoinna kesäaikaan maanantaisin klo 8-18 ja tiistaista perjantaihin klo 8-16. Asiakaspalvelu palvelee maanantaisin klo 9-18 ja tiistaista perjantaihin klo 9-15.

Hervannan ja TAMK Pääkampuksen kirjastotilat eivät ole käytössä myöskään kulkukortilla. Arvossa kirjaston oppimiskeskuksen tilat ovat opiskelijoiden käytössä kulkukortilla normaaliin tapaan 24/7, samoin Hiljainen lukusali Linnassa.

Kirjaston chatissa ei ole päivystystä 8.-21.7., mutta löydät sen kautta verkosta vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin.

Myös TAMK Mediapoliksen ja TAMK Musiikkiakatemian toimipisteet sekä Päätalolla sijaitsevan sanomalehtikokoelman asiakaspalvelu ovat kesätauolla ja avautuvat seuraavan kerran 5. elokuuta.

Kesän aukioloajat kirjastossa 18.8. saakka

Lisätietoja: kirjasto [at] tuni.fi (kirjasto[at]tuni[dot]fi)