Lauluilta lapsuuden sankarille

PaikkakuntaTampereen yliopiston Teatterimonttu, Kalevantie 4, yliopiston päärakennus, D-osa.
31.1.2019 17.00–18.00
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Näyttelijäopiskelijat tulkitsevat musiikkia Antti Tuiskusta Leevi and the Leavingsin kautta Turmion Kätilöihin.

Lauluillassa lapsuuden sankarille kuullaan teatterityön tutkinto-ohjelma Nätyn maisterivaiheen opiskelijoiden sovittamia ja tulkitsemia kappaleita Antti Tuiskusta Leevi and the Leavingsin kautta Turmion Kätilöihin. Lauluilta on osa ”musiikista näyttämömusiikkia” -teemaista erityiskurssia, jolle jokainen opiskelijoista on valinnut yhden itseään puhuttelevan tai inspiroivan kappaleen jostain muusta kuin näyttämömusiikin genrestä.

Kaikki kappaleet ovat opiskelijoiden kollektiivina sovittamia ja he yhdessä muodostavat myös säestävän ensemblen.

Lavalla:
Atte Antikainen