Lasten akatemiassa valokuvaaja Meeri Koutaniemi kertoo, millaisia tarinoita voimme valokuvalla luoda todellisuudesta

Julkaistu 21.1.2020
Meeri Koutaniemi
Tampereen Lasten akatemia jatkuu lauantaina 25.1.2020 kello 11.00 - 12.00, kun valokuvaaja Meeri Koutaniemi luennoi lapsille aiheesta Valokuvien voima. Luento pidetään Tampere-talon Sopraano-salissa, Yliopistonkatu 55.

Meeri Koutaniemi kertoo maailmalla ottamiensa valokuvien kautta, missä hänelle piilee valokuvan voima ja mihin sillä voidaan vaikuttaa. Millainen peili valokuva voi olla meistä itsestämme ja millaisia tarinoita voimme valokuvalla luoda todellisuudesta?

Lasten akatemia on tällä kertaa osa Tampere-talon täyttävää maksutonta Tiedon valoa -tiedetapahtumaa, jossa on nähtävää, kuultavaa ja kokeiltavaa niin aikuisille kuin lapsillekin. Lisätietoa tiedetapahtumasta löytyy tapahtuman verkkosivuilta.

Lasten akatemian tarkoituksena on innostaa lapsia kyselemään, ottamaan selvää ja tutkimaan. Lasten akatemiassa voivat opiskella 7-10 -vuotiaat. Luennoille ei tarvitse ilmoittautua.

Lasten akatemian toteuttavat yhteistyössä Tampereen yliopiston lasten ja nuorten oma Juniversity sekä Tampereen kaupungin kulttuuri- ja taideyksikkö.

Lisätietoja:
Markkinointikoordinaattori Kyösti Koskela, 050 318 6621, kyosti.koskela [at] tuni.fi tai juniversity [at] tuni.fi

TAMPEREEN YLIOPISTON TIEDOTE 21.1.2020