Lääketieteen Doody’s 2020 e-kirjakokoelma käytettävissä Books@Ovidissa

Julkaistu 25.5.2020
Tampereen korkeakouluyhteisö
Stetoskooppi
Tampereen yliopston kirjasto on hankkinut lähes 200 e-kirjaa käsittävän LWW Doody's Core Collection 2020 -kokoelman. Kokoelma sisältää Lippincott Williams & Wilkins kustantamia keskeisiä kirjoja lääketieteen eri aloilta. Mukana on myös lähialojen kuten hoitotieteen kirjoja.

Kokoelma sisältää uusimpia painoksia useista erikoislääkärikoulutuksen kuulusteluvaatimuksissa olevista tenttikirjoista (mm. Wintrobe's Clinical Hematology 14th ed. 2019, Feigenbaum's Echocardiography 8. ed. 2019 ja Brant and Helms' Fundamentals of Diagnostic Radiology 5. ed. 2019). Listan kaikista kokoelman kirjoista löydät täältä: https://www.ovid.com/product-details.15036.html#whatsIncluded

Doody’s kokoelman kirjat ovat käytettävissä Books@Ovid e-kirjapalvelussa, jonka löydät kirjaston tietokantalistalta. Kokoelman kirjat löytyvät myös Andorista. Etäkäytössä kirjat toimivatTuni-tunnuksella tai Taysin etäkäyttötunnuksella.

E-kirjaoppaamme sisältää perusohjeet Books@Ovid-palvelun kirjojen käytöstä.

Lisätietoja: hankinta.kirjasto [at] tuni.fi (hankinta[dot]kirjasto[at]tuni[dot]fi)