Lääketieteen ClinicalKey Student –palvelu käytössä 1.9.2019 lähtien

Julkaistu 2.9.2019
ClinicalKey Student -palvelu
Koekäytössä ollut ClinicalKey Student on nyt hankittu Tampereen korkeakouluyhteisön käyttöön. ClinicalKey Student on vuorovaikutteinen oppimisalusta, joka tarjoaa pääsyn keskeisiin lääketieteen opiskelijoiden tarvitsemiin aineistoihin.

ClinicalKey Student  sisältää:

• yli 200 kirjaa, esim. Gray’s Anatomy for Students ja Medical Physiology.
  • Yli 850 videota
  • yli 85 000 kuvaa
  • yli 1 500 tiivistelmää

Palvelun käyttö edellyttää rekisteröitymistä. Käytä sähköpostiosoitteena tuni-sähköpostiosoitetta. Se toimii käyttäjätunnuksenasi. Salasanan voit keksiä itse.

Listan palvelun tällä hetkellä sisältämistä kirjoista löydät (Excel):

DownloadClinicalKey

Löydät kirjat myös TuniLibistä/Andorista. Voit lukea kirjoja selaimessa tai voit ladata mobiililaitteellesi tai tietokoneellesi sovelluksen, jolloin voit käyttää palvelua missä tahansa. ClinicalKey Studentissa on myös monipuoliset muistiinpanotoiminnot ja mahdollisuus jakaa niitä muiden palvelun käyttäjien kanssa.

ClinicalKey Student löytyy tietokantalistalta. Etäkäytössä kirjaudu palveluun tuni-tunnuksella ja kirjaudu sitten palveluun vielä luomallasi käyttäjätunnuksella ja salasanalla.

E-kirjaoppaastamme löydät tarkempia ohjeita palvelun käyttöön.

Lisätietoa: Soile Kolehmainen, tietoasiantuntija, soile.kolehmainen [at] tuni.fi