Kuntasäätiön kunniamaininta tilintarkastuksen gradulle

Julkaistu 12.12.2019

Tampereen yliopistosta valmistunut HTM Josefina Riuttala on saanut Suomen Kuntasäätiön kunniamaininnan tutkielmastaan ”Koronvaihtosopimusten kirjanpito- ja tilinpäätöskäsittely kuntataloudessa: osana kuntien tilinpäätösraportoinnin kehitystä”, joka hyväksyttiin toukokuussa 2018.

Riuttala teki gradunsa tilintarkastuksen ja arvioinnin maisteriohjelmassa Tampereen yliopiston johtamiskorkeakoulussa.

Vuoden 2018 yliopistosarjan pro gradu -tunnustuspalkinnon (2 500 euron apuraha) Suomen Kuntasäätiö myönsi YTM Minna Heinströmille tutkielmasta ”Lapsiperheiden osallisuus matalan kynnyksen avoimissa kohtaamispaikoissa”.  Heinström valmistui Itä-Suomen yliopiston sosiaali- ja terveysjohtamisen laitokselta.

Palkintouutinen Kuntaliiton sivulla

Josefina Riuttala: Koronvaihtosopimusten kirjanpito- ja tilinpäätöskäsittely kuntataloudessa: osana kuntien tilinpäätösraportoinnin kehitystä.

Minna Heinström: Lapsiperheiden osallisuus matalan kynnyksen avoimissa kohtaamispaikoissa.