Kuntaliiton kunniamaininta Tampereen yliopiston tutkielmalle

Julkaistu 11.11.2020

Tampereen yliopistosta hallintotieteiden maisteriksi valmistunut Hanna Pyhälä on saanut Kuntaliiton kunniamaininnan pro gradu -tutkielmastaan ”Sekin kuuluu tilintarkastajalle: Kunnan tilintarkastajan rooli ja merkitys valtionapujen varmennusprosessissa”.

Kunniamaininnan sai myös Åbo Akademista valmistunut politices magister Axel Ramberg tutkielmastaan ”Invånarinitiativ 2.0. En studie av det elektroniska invånarinitiativet i Finland samt dess utveckling under åren 2013-2018”.

Suomen Kuntasäätiön vuoden 2019 Pro gradu -tunnustuspalkinto (2 500 euron apuraha) myönnettiin kauppatieteiden maisteri Nicolas Dolcelle tutkielmasta ”Finding the Circular City: A qualitative study on how Finland’s six largest cities conceptualize and promote urban circular economy”. Gradu on tehty Aalto-yliopiston kauppakorkeakouluun.

Hanna Pyhälä: "Sekin kuuluu tilintarkastajalle: Kunnan tilintarkastajan rooli ja merkitys valtionapujen varmennusprosessissa.”

Axel Ramberg: ”Invånarinitiativ 2.0. En studie av det elektroniska invånarinitiativet i Finland samt dess utveckling under åren 2013-2018”.

Nicolas Dolce: ”Finding the Circular City: A qualitative study on how Finland’s six largest cities conceptualize and promote urban circular economy”.