Koulutus: Ovid Search Builder ja Term Finder ke 3.2. klo 10–11

Julkaistu 26.1.2021
Tampereen korkeakouluyhteisö
Search Builder
Tule kuulemaan lisää Ovid Medline -tietokannan uusista ominaisuuksista. Teams-koulutuksen pitää Tarja Huttunen Wolters Kluwerilta.

Ovid Search Builder auttaa sinua toteuttamaan tiedonhakuja ja tiedonhakustrategioita omia avainsanojasi käyttämällä ja ohjaa tiedonhakuasi eri vaiheiden läpi. Voit yhdistää useita avainsanoja, rajata hakutulosta ja luoda hakutuloksista automaattisen sähköpostihälytyksen.

Ovid Term Finder mahdollistaa monimutkaistenkin hakujen tekemisen yhtä näkymää käyttämällä. Sinun ei enää tarvitse poistua hakuikkunasta selataksesi ja lisätäksesi hakusanoja hakulausekkeeseesi.

Koulutukseen ei tarvitse ilmoittautua, liity Teamsiin tästä linkistä.

Tervetuloa!

Lisätietoja: Johanna Nummi, tietoasiantuntija, johanna.nummi [at] tuni.fi (johanna[dot]nummi[at]tuni[dot]fi)