Koulutuksesta vinkkejä artikkeliväitöskirjan julkaisemiseen - koulutus täynnä

Julkaistu 16.9.2019
Tampereen korkeakouluyhteisö
Askarruttaako artikkeli
Askarruttavatko väitöskirjan julkaisemiseen liittyvät luvat? Miten löydät sopivan julkaisukanavan väitöskirjaasi sisältyville artikkeleille? Tule Väitöskirjan julkaiseminen -koulutukseen ma 7. lokakuuta. Koulutus on jo täynnä!

Koulutus on suunnattu erityisesti artikkeliväitöskirjaa suunnitteleville. Käymme läpi väitöskirjan julkaisemiseen liittyviä kysymyksiä, kuten tekijänoikeus- ja lupa-asioita sekä oman yliopiston käytänteitä. Avoimen julkaisemisen (Open Access) peruskäsitteet tulevat samalla tutuiksi. Myös väitöskirjojen ohjaajat ovat tervetulleita!

Missä ja milloin? Maanantaina 7.10.2019 klo 13.00-14.45, Mauri-opetusluokka, Arvo B109, Kaupin kampus. Ei etäyhteyttä.

Kenelle? Tampereen yliopiston väitöskirjatutkijoille ja väitöskirjojen ohjaajille.

Mitä käsitellään?

• Tekijänoikeus- ja lupa-asiat
  • Sopivan julkaisukanavan valinta osajulkaisuille
  • JUFO-portaali, DOAJ, Sherpa/Romeo -palvelujen hyödyntäminen