Koronavirustartuntojen jäljitys -kurssin voi taas suorittaa

Julkaistu 17.8.2021
piirrosviitekuvassa tilastopylväitä ja ihmishamoja
Koronavirustartuntojen jäljitys -kurssi on avautunut kesätauon jälkeen uudelleen. Verkkokurssille voi osallistua kirjautumalla Tampereen yliopiston tai Itä-Suomen yliopiston avoimen yliopiston opiskelijaksi. Kurssista saa yhden opintopisteen.

Yliopiston tutkinto-opiskelijat voivat halutessaan suorittaa jäljityskurssin opintojensa osana. Opintojakso kuuluu kansanterveystieteen valinnaisiin opintoihin sekä Tampereen yliopistossa että Itä-Suomen yliopistossa.

Tampereen ja Itä-Suomen yliopistojen ja THL:n yhteistyönä toteutetun kurssin voi suorittaa myös kaikille avoimena ilmaisena verkkokurssina.

Koronavirustartuntojen jäljitys -verkkokurssin suoritti ensimmäisessä vaiheessa kaikkiaan 7 200 henkilöä. Kurssi päättyi toukokuun lopussa.

Kuva: Jonne Renvall