Koronajäljittäjien koulutuksesta tietoa verkossa

Julkaistu 19.5.2020
runsaasti ihmisiä Tampereen keskustorilla
THL, Tampereen yliopisto ja Itä-Suomen yliopisto toteuttavat yhteistyössä opintojakson koronavirustapausten kontaktien kartoittamisesta ja altistuneiden jäljityksestä.

Verkossa järjestettävä opintojakso on avoin kaikille, mutta se on suunnattu ensisijaisesti sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaisille ja alan opiskelijoille.

Opintojakso avautuu toukokuun loppuun mennessä, mutta sen sisältöihin voi tutustua Itä-Suomen yliopiston koulutus ja kehittämispalvelu Aducaten verkkosivuilla. Verkkosivuilla ilmoitetaan, kun ilmoittautuminen ja opintojakso avautuvat.

Opintojakson käytännön toteutuksesta vastaavat Itä-Suomen yliopisto ja Tampereen yliopisto. Yliopistot eivät vastaa jäljitystyöstä tai sen toteuttamisesta.

Kuva: Jonne Renvall