Korkeakoulupedagogiikan päivät Pedaforum järjestetään Tampereella 2023

Julkaistu 7.12.2022
Tampereen korkeakouluyhteisö
Tampereen raitiovaunu Tampereen yliopiston väreissä.
Vuoden 2023 Korkeakoulupedagogiikan päivät, Pedaforum, järjestetään Tampereella Hervannan kampuksella 6.–8.6.2023. Kirjoittajakutsu (call for papers) aukeaa 2.1.2023 ja esityksiä voi jättää 14.2.2023 asti.

Tulevan vuoden tapahtuman teemana on Kohti kestävää korkeakoulupedagogiikan toimintakulttuuria. Teema valikoitui korkeakoulupedagogiikan kentän ajankohtaisten keskusteluaiheiden pohjalta. Läpileikkaavina teemoina ovat kestävyys ja kansainvälisyys; kestävyys näkyy myös läpi tapahtuman erilaisina käytännön valintoina ja konferenssi suunnitellaan siten, että se palvelee mahdollisimman laajaa yleisöä (mm. osa sessioista englanniksi ja virtuaalisesti).

Alateemoja ovat:

1. Osallistava ja inklusiivinen korkeakoulupedagogiikka
  1. Korkeakouluyhteisön hyvinvointi
  1. Toimintakulttuurit ja pedagoginen johtaminen

Esityksiä voi jättää edellä mainittuihin alateemoihin liittyen ja seuraaviin formaatteihin:

• alustus
  • työpaja
  • symposium
  • posteri/e-posteri

Call for papers aukeaa 2.1.2023 ja esityksiä voi jättää 14.2.2023 asti. Huomioithan, että tällä kertaa esitysten jättöaikaa ei tulla jatkamaan. Päätökset hyväksytyistä ja hylätyistä esityksistä tehdään maaliskuun loppuun mennessä. Kaikille kirjoittajille ilmoitetaan lopputuloksesta.

Ilmoittautuminen tapahtumaan aukeaa maaliskuussa. Tapahtuman verkkosivuilta löydät lisätietoa alateemojen sisällöistä, aikatauluista ja käytännön järjestelyistä. Pedaforumin järjestävät Tampereen yliopisto ja Tampereen ammattikorkeakoulu. Yhteistyössä mukana myös Poliisiammattikorkeakoulu.

Lisätietoja: Pedaforum 2023 järjestelytiimin tavoitat osoitteesta pedaforum [at] tuni.fi (pedaforum[at]tuni[dot]fi)

events.tuni.fi/pedaforum

Ratikkakuva: Jonne Renvall / Tampereen yliopisto