Koekäytössä taloustieteen EconLit with Full Text -tietokanta 31.3. saakka

Julkaistu 18.2.2019
Tampereen korkeakouluyhteisö
EconLit with Full Text -tietokanta on koekäytössä Tampereen korkeakouluyhteisössä 31.3.2019 saakka. Tietokanta sisältää yli 670 taloustieteen keskeistä lehteä kokoteksteinä sekä 15 taloustieteen kirjaa. Tietokanta kattaa laajasti taloustieteen osa-alueet, ja aineistoa löytyy muun muassa pääomamarkkinoista, ekonometriasta, ympäristötaloustieteestä ja työn taloustieteestä.

Pääset EconLit tietokantaan Tietokannat-listasta. Etäkäytössä kirjaudu Tuni-tunnuksellasi.

Otamme mielellämme vastaan kommentteja tietokannasta. Kommentteja voit lähettää myös sähköpostitse: hankinta.kirjasto [at] tuni.fi (hankinta[dot]kirjasto[at]tuni[dot]fi)

Lisätietoja: Aniita Ahlholm-Kannisto, tiiminvetäjä, hankinta, aniita.ahlholm-kannisto [at] tuni.fi (aniita[dot]ahlholm-kannisto[at]tuni[dot]fi)