Kirjaston toimipisteiden tilat avataan ja opiskelupaikkoja lisätään maanantaista 11.10. alkaen.

Julkaistu 8.10.2021
Tampereen korkeakouluyhteisö
Linnan kirjasto. Kuva: Jonne Renwall
Yliopiston pandemiaryhmän linjausten mukaan rakennusten ulko-ovet ovat avoinna klo 8–16, joten korkeakouluyhteisön ulkopuoliset kirjaston käyttäjät pääsevät kirjastoon tänä aikana. Muuna aikana kulku tiloihin on edelleen kulkukortilla.

Tilojen avaamisen yhteydessä kirjaston Hervannan toimipisteen Kampusareenan 1. krs ulkopuolisten asiakkaiden kirjavarausten noutopisteen käyttö päättyy ja jatkossa kaikki asiakkaat noutavat kirjavarauksensa normaalisti omista toimipisteistään. Hervannan toimipisteessä varatut kirjat sijaitsevat jatkossa pohjakerroksessa kirjastosalissa asiakaspalvelutiskin vieressä.

Kirjaston toimipisteiden oppimis- ja ryhmätyötilat palautetaan normaaliksi maanantaina 11.10.