Kirjaston toimipisteet suljettuina 14.12.-6.1.2020

Julkaistu 28.11.2019
Tampereen korkeakouluyhteisö
Tomipisteet suljettuina
Kirjastojärjestelmän vaihdos aiheuttaa erilaisia muutoksia sekä kirjaston asiakkaiden palveluissa että kirjaston sisäisissä prosesseissa. Kaikki kirjaston toimipisteet ovat suljettuina 14.12.2019 - 6.1.2020. E-aineistojen käyttö jatkuu normaalisti koko ajan nykyisen Andor-hakuliittymän kautta.

Varaudu muutoksiin kirjastopalveluissa - käy lainaamassa tarvitsemasi aineisto jo nyt!

• Kirjaston kaikki toimipisteet ovat suljettuina ja painettuihin aineistoihin liittyvät asiakastoiminnot verkossa ovat poissa käytöstä järjestelmävaihdoksen aikana 14.12.2019 - 6.1.2020.
    • Linna-kirjaston hljainen lukusali korkeakouluyhteisön opiskelijoiden käytössä kulkukortilla 24/7.
    • Arvon-kirjaston oppimiskeskus (2. krs) korkeakouluyhteisön opiskelijoiden käytössä kulkukortilla 24/7.
  • Loppuvuodesta lainatun aineiston eräpäivä on vasta 13.1.2020
    • 4 viikon laina-ajat siirtyvät nyt jo eräpäivään 13.1.2020.
    • 2 viikon laina-ajat siirtyvät erääntymään 13.1.2020 torstaista 28.11. alkaen.
    • muutos ei koske lyhytlainoja

Kirjaston tietokantojen (ex-TAY, ex-TTY ja TAMK) yhdistyessä myös asiakastietosi yhdistyvät uuteen Andoriin.

• Huomaathan että tämä tarkoittaa myös sinulle kertyneiden kirjaston maksujen yhdistymistä.
  • Kaikki maksut näkyvät jatkossa uudessa järjestelmässä yhdessä.
    • Joillakin tämä saattaa aiheuttaa lainakiellon, jos maksuja on kertynyt yhteensä yli 10e lainakieltorajan.

Tiedotamme muutoksista yksityiskohtaisemmin järjestelmänvaihdoksen edetessä kirjaston verkkosivuila, Tuni-intranetissä sekä kirjaston some-kanavilla. Koostetusti muutosviestintää löydät muutossivustoltamme https://www.tuni.fi/fi/kirjasto/kayta-kirjastoa/kirjastojarjestelma-uudistuu.

Mikäli sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä kirjastoon: %20kirjasto [at] tuni.fi (kirjasto[at]tuni[dot]fi)

Lisätietoja: Projektipäällikkö, verkkopalveluasiantuntija, Timo Vuorisalmi, timo.vuorisalmi [at] tuni.fi (timo[dot]vuorisalmi[at]tuni[dot]fi)

Tiedotus: Tietopalvelusuunnitelija, Marjatta Ojala, %20marjatta.ojala [at] tuni.fi (marjatta[dot]ojala[at]tuni[dot]fi)