Kirjaston tilojen aukiolot ja asiakaspalvelun palveluajat laajenevat 28.9.2020 alkaen

Julkaistu 18.9.2020
Tampereen korkeakouluyhteisö
Ihmisiä istuskelee kirjaston sohvilla lukemassa.
Kirjaston toimipisteiden tilojen aukioloja ja asiakaspalvelun palveluaikoja laajennetaan maanantaista 28.9. alkaen. Palvelut ovat edelleen korkeakouluyhteisön kulkuoikeudellisten jäsenten käytössä. Hervannassa aineiston noutopiste yhteisön ulkopuolisille asiakkaille palvelee jatkossakin.

Korkeakouluyhteisön yleisten linjausten mukaan kirjaston tilat ovat käytettävissä kulkuoikeuksien mukaisesti ma-pe klo 8-19 välisenä aikana. Kirjaston asiakaspalvelu on avoinna ma-pe klo 10-16. Kirjaston työskentelytilat Linnan lukusalissa ja Arvon oppimiskeskuksessa ovat avoinna ma-pe aina klo 22 asti.

Kirjaston tilat

ma-pe klo 8.00 – 19.00

Kirjaston asiakaspalvelu

ma-pe klo 10.00 – 16.00

Linnan lukusali ja Arvon oppimiskeskus avoinna klo 22.00 asti.

TAMK Mediapoliksen toimipiste on avoinna Mediapoliksen kulkukortilla TAMKin aukiololinjausten mukaan ja asiakaspalvelu on avoinna tiistaisin ja torstaisin kello 10.00 – 14.00. Tarvittaessa ota yhteyttä soittamalla numeroon p. 040 801 6296.

Chat-palvelumme verkossa palvelee ma-pe klo 9-15.

Hervannassa varausten noutopiste palvelee myös ulkopuolisia asiakkaitamme Kampusareenan 1. krs tilassa Logos (A119).

Poikkeusjärjestelyistä huolimatta kirjaston verkkopalvelut toimivat normaalisti.

Tästä linkistä pääset lukemaan kirjaston toiminnasta koronaviruksen aikana - linkin sisältöä päivitetään jatkuvasti.

Korkeakouluyhteisön ulkopuoliset asiakkaat löytävät toimintaohjeet tästä linkistä.

Tästä linkistä näet toimipisteiden osoitetiedot.

Tästä löydät Infojen yhteystiedot, mikäli tarvitset apua esteettömään liikkumiseen kampuksella.

• Pyydämme asiakkaitamme käyttämään palauttamiseen ja lainaamiseen kaikissa toimipisteissämme olevia lainaus- ja palautusautomaatteja. Myös palautuslaatikkomme ovat käytössäsi.
  • Rajoitetun palvelun aikana asiakaspalvelupisteemme eivät sosiaalisten kontaktien minimoimiseksi ota vastaan palautuksia tai lainaa kirjoja.
  • Asiakaspalvelumme keskittyy palvelemaan sinua kaikissa muissa kirjaston käyttöön liittyvissä asioissa ja tiedonhakuun liittyvissä kysymyksissä.
    • Asiakaspalvelutilanteissa pyydämme sinua huomioimaan turvavälit toisiin asiakkaisiin ja henkilökuntaamme.
  • Kirjaston tiloissa olevien asiakastyöpisteiden määrää on karsittu noin puolella, jotta pystymme toteuttamaan tarvittavat turvavälit asiakastiloissamme. Otathan tämän huomioon aikoessasi työskennellä pidempään tiloissamme.
  • Kirjaston asiakaspalveluissa on tarjolla käsien desinfiointiainetta ja wc-tiloissamme voit pestä kätesi.
  • Noudatathan tarvittavia turvallisuusohjeita ja hyvää epidemiahygieniaa kirjaston tiloissa.