Kirjaston oppimistiloihin avataan pääsy ma 14.6.2021 alkaen korkeakouluyhteisön jäsenille

Julkaistu 9.6.2021
Tampereen korkeakouluyhteisö
Nainen lukee kirjaa puistossa
Yleisen pandemiatilanteen helpottuessa ja vastauksena saamaamme asiakaspalautteeseen avataan kirjaston oppimistiloihin kolmessa toimipisteessä pääsy korkeakouluyhteisön jäsenille. Rakennusten ulko-ovet ovat toistaiseksi kiinni, käynti tiloihin on mahdollista vain kulkukortilla. Jos epidemiatilanne sallii, kirjaston toimipisteet avataan korkeakouluyhteisön jäsenille terveysturvallisesti 9.8.2021.

Kirjaston oppimistiloihin Linnassa, Arvossa ja TAMK Pääkampuksella avataan pääsy kulkukortilla 14.6.-8.8.2021 seuraavasti:

• Linnan hiljainen lukusali: kulku Kalevantie 3 puoleisesta sivuovesta, aukioloajat ma-su klo 7.30-22.
  • Arvon oppimiskeskus: aukioloajat ma-su klo 7.30-22.
  • TAMK Pääkampuksen toimipisteen 2. kerros: rakennuksen kesän aukioloajat ma-pe klo 7-22 ja la-su sekä arkipyhäpäivät klo 8-20.

Noudatathan jatkossakin turvallisuus- ja terveysohjeita kirjaston tiloissa:

• Tule kampukselle vain täysin terveenä.
  • Pese käsiä ja käytä käsidesiä.
  • Pidä turvaväli ja käytä kasvomaskia.

Ajantasaiset ohjeet ja tiedot korona-ajan toiminnasta kirjastossa löydät aina verkkosivultamme: https://www.tuni.fi/fi/kirjasto/korona.

Lisätietoja saat palvelusähköpostistamme: kirjasto [at] tuni.fi (kirjasto[at]tuni[dot]fi)