Kirjaston Mediapoliksen toimipisteen kokoelma siirtyy TAMKin pääkampukselle

Julkaistu 27.9.2022
Tampereen korkeakouluyhteisö
Mediapoliksen kirjasto.
Osana TAMKin käytössä olevien kiinteistöjen tehokkaampaa käyttöä Mediapolikseen luodaan monitoimitila nykyisten kirjaston ja aulan paikalle. Tavoitteena on yhdessä opiskelijoiden ja henkilökunnan kanssa suunnitella tilasta monitoiminnallinen tila.

Opiskelijajärjestö Tarina on mukana koordinoimassa projektia syksyllä 2022. Muutos edellyttää, että kirjaston lainattava, ajantasaistettu teoskokoelma siirretään Kuntokadun kirjaston yhteyteen. Liiketalous ja media-yksikköön Mediapolikseen jää käsikirjasto sekä DVD-kokoelma.

Mediapoliksen kirjat siirretään pääkampukselle portaittain. Ensimmäisenä siirtyvät lokakuun alussa kurssikirjat ja 15.10. Mediapoliksen toimipisteen kirjastotilat suljetaan. Kirjaston aineistot ja palvelut ovat siirtymäajan jälkeen käytettävissä TAMKin pääkampuksella.

Kirjaston aineiston voit palauttaa Mediapoliksen toimipisteeseen lokakuun loppuun asti. Marraskuun alusta aineiston voit palauttaa kaikkiin muihin toimipisteisiimme

Lisätietoja: niina.jallinoja [at] tuni.fi (Niina Jallinoja), Johtaja, Liiketalous ja media. suvipaivi.poytalaakso-koistinen [at] tuni.fi (Suvipäivi Pöytälaakso-Koistinen), Kirjastopalvelut.