Kirjaston lukusalitilojen aukioloajat Linnassa ja Arvossa laajenivat

Julkaistu 7.10.2020
Tampereen korkeakouluyhteisö
Linna-kirjaston lukutila
Tampereen yliopiston kirjaston Linnan toimipisteen lukusalin ja Arvon toimipisteen oppimiskeskuksen aukioloajat ovat laajentuneet. Tilat ovat kulkuoikeudellisten asiakkaiden käytössä nyt myös lauantaisin.

Vallitsevan koronavirustilanteen takia kampusten ulko-ovet säilyvät ulkopuolisilta suljettuina. Henkilökunta ja opiskelijat pääsevät kampusten tiloihin vain kulkukortilla.

Linnan hiljainen lukusali ja Arvon oppimiskeskus ovat avoinna seuraavasti:

maanantaista lauantaihin klo 7.30 – 22.00

Noudatathan voimassa olevia kasvomaskisuosituksia ja turvallisuusohjeita sekä hyvää epidemiahygieniaa kirjaston tiloissa. Saavu kampukselle ainoastaan täysin terveenä. Pyydämme sinua huomioimaan myös turvavälit toisiin asiakkaisiin ja henkilökuntaamme.

Tästä linkistä pääset lukemaan kirjaston toiminnasta koronaviruksen aikana - linkin sisältöä päivitetään jatkuvasti.