Kirjaston Arvon toimipisteen palvelukonsepti muuttuu elokuussa 2022

Julkaistu 14.3.2022
Tampereen korkeakouluyhteisö
Kirjahylly Arvossa.
Kirjastopalvelut Arvossa ovat käytettävissäsi omatoimiperiaatteella elokuusta 2022 lähtien.

Palvelukonseptin muutosta omatoimiperiaatteiden mukaiseksi on työstetty kirjaston ja opiskelijajärjestöjen edustajien yhteistyöllä. Jatkossakin Arvon toimipisteen 1. kerroksessa ovat käytettävissäsi lääketieteen, biolääketieteiden ja terveystieteiden keskeiset painetut tiedonlähteet:

• kurssikirjat
  • lehdet
  • lääketieteen erikoistumisvaatimuksiin kuuluvat painetut aineistot
  • sanomalehdet.

Lääketieteen, biotieteiden ja terveystieteiden muut keskeiset kokoelmat muuttavat Arvosta TAMK pääkampukselle. Siirretyt aineistot ovat muuton jälkeen lainattavissa TAMK pääkampukselta tai tilattavissa noudettaviksi kirjaston muihin toimipisteisiin, myös Arvoon.

Arvossa kirjaston tiloista ovat jatkossa käytössäsi oppimiskeskuksen työskentelypisteet, hiljainen lukusali, ryhmätyötilat ja opetusluokka. Tilat ovat käytettävissä kulkukortilla 24/7. Taysin henkilökunta pääsee kirjastotiloihin Arvon infopisteestä saatavalla kulkukortilla. Elektroniset aineistot ovat normaalisti käytössä muutoksista riippumatta.