Kirjastojärjestelmä uudistuu - toimi ajoissa kirjastoasioinnissasi!

Julkaistu 4.12.2019
Tampereen korkeakouluyhteisö
joulukoristeita
Kirjaston kaikki toimipisteet ovat suljettuina (14.12.-6.1.2020) ja painettuihin aineistoihin liittyvät asiakastoiminnot verkossa poissa käytöstä järjestelmävaihdoksen aikana 14.12.2019 - 2.1.2020. Hoida ajoissa kaikki kirjastoasiointi kuntoon ensi vuotta varten.

Vuoden lopun lähestyessä etenee myös kirjastojärjestelmän vaihdos. Nyt on oikea aika hoitaa alta pois kaikki kirjastoasiat ennen kirjastojen järjestelmävaihdoksen vuoksi tapahtuvaa kiinnioloaikaa.

Kirjaston kaikki toimipisteet ovat suljettuina 14.12.-6.1.2020 ja painettuihin aineistoihin liittyvät asiakastoiminnot verkossa poissa käytöstä järjestelmävaihdoksen aikana 14.12.2019 - 2.1.2020.

• Linna-kirjaston hiljainen lukusali korkeakouluyhteisön opiskelijoiden käytössä kulkukortilla 24/7.
  • Arvon-kirjaston oppimiskeskus (2. krs) korkeakouluyhteisön opiskelijoiden käytössä kulkukortilla 24/7.
  • TAMK Pääkampuksen kirjaston 2. kerroksen yhteydessä olevaan tenttiterraarioon on pääsy 2. kerroksen ovien kautta kulkukortilla.

Tämä tarkoittaa sitä että et voi uusia, lainata, tehdä varauksia tai maksaa maksujasi tällä välillä.

Kirjaston verkkomaksumahdollisuus tulee olemaan poissa käytöstä myös alkuvuodesta 2020, joten nyt kannattaa hoitaa kaikkien kirjastojen maksut pois ennen katkosta.

Tämän lisäksi myös Linna-kirjaston käteismaksujen vastaanotto päättyy 14.12.2019. Tämän jälkeen maksumahdollisuus on maksukortilla ja myöhemmin alkuvuodesta 2020 kirjastojärjestelmän verkkomaksulla.

Uusi kirjastojärjestelmä avataan verkossa 2.1.2020.

Kirjastojen toimipisteet avautuvat normaalein palveluajoin 7.1.2020.

E-aineistojen käyttö jatkuu normaalisti koko ajan vanhan Andor-hakuliittymän kautta.

Tiedotamme muutoksista yksityiskohtaisemmin järjestelmänvaihdoksen edetessä kirjaston verkkosivuila, Tuni-intranetissä sekä kirjaston some-kanavilla. Koostetusti muutosviestintää löydät muutossivustoltamme https://www.tuni.fi/fi/kirjasto/kayta-kirjastoa/kirjastojarjestelma-uudistuu.

Mikäli sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä kirjastoon: %20kirjasto [at] tuni.fi (kirjasto[at]tuni[dot]fi)

Lisätietoja: Projektipäällikkö, verkkopalveluasiantuntija, Timo Vuorisalmi, timo.vuorisalmi [at] tuni.fi (timo[dot]vuorisalmi[at]tuni[dot]fi)

Tiedotus: Tietopalvelusuunnitelija, Marjatta Ojala, %20marjatta.ojala [at] tuni.fi (marjatta[dot]ojala[at]tuni[dot]fi)