Kiitokset kirjaston asiakaskyselyyn osallistuneille!

Julkaistu 2.11.2020
Tampereen korkeakouluyhteisö
thank you
Kirjaston järjestemä asiakaskysely käynnistyi 12.10. ja päättyi eilen 1.11.2020.

Saimme mukavan määrän vastauksia asiakaskyselyymme ja kiitämmekin nyt kaikkia osallistujia ja arvostamme saamiamme kommentteja! Käymme palautteenne huolella läpi ja pyrimme kohti vieläkin parempia kirjastopalveluita.

Saimme kyselyn kaikkiaan 1202 vastausta, joista 965 oli opiskelijapalautteita ja opetus- sekä muun henkilökunnan palautteita oli 212.

Tuloksista sen verran että kirjaston asiakas- ja neuvontapalvelut saivat kyselyssä keskiarvon 4,24 (asteikko 1-5) joten olette olleet tyytyväisiä palveluihimme - kiitos siitä!

Arvomme kilpailun palkintojen voittajat mahdollisimman pian ja olemme heihin henkilökohtaisesti yhteydessä!

Tiedotamme tarkemmin myös asiakaskyselyn tuloksista myöhemmin tulosten analysoinnin jälkeen.

Lisätietoja: kirjasto [at] tuni.fi (kirjasto[at]tuni[dot]fi)