Keskusteluntutkimuksen päivät 2019

Linna-rakennuksen auditorio K103
Ajankohta24.1.2019 7.00–25.1.2019 14.45
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Päivien teemana on Moraali vuorovaikutuksen ulottuvuutena.

Keskusteluntutkimuksen vuotuiset päivät kokoavat yhteen ajankohtaista suomalaista keskustelun- ja vuorovaikutuksen tutkimusta vaihtuvin teemoin.

Päivien pääpuhuja on professori Anssi Peräkylä, joka puhuu aiheesta Uhanalainen minuus vuorovaikutuksessa perjantaina 25.1. kello 9–10.30. Esitelmä perustuu tutkijakollektiivin työhön. Kollektiivin jäseniä ovat Peräkylän lisäksi Liisa Voutilainen, Melisa Stevanovic, Aurora Guxholli, Emmi Koskinen, Maarit Lehtinen, Silja Mäki, Annukka Pursi, Enikö Savander, Mika Simonen ja Sanna Tiilikainen.

Päiville ovat tervetulleita kaikki keskusteluntutkimuksesta kiinnostuneet tutkijat ja opiskelijat.

Osallistuminen on maksutonta. Ennakkoilmoittautumisaika on päättynyt, mutta materiaaleja, sisältöjä ja nostoja joistain esityksistä tulee vapaasti luettavaksi päivien verkkosivuille.

Keskusteluntutkimuksen päivät järjestää monitieteinen järjestelytoimikunta, jossa on jäseniä Tampereen yliopiston yhteiskuntatieteiden sekä informaatioteknologian ja viestinnän tiedekunnista ja kielikeskuksesta.

Keskusteluntutkimuksen päivät

Lisätietoja: