Keksi nimi kirjaston chatbotille – nimikilpailu käynnistyy!

Julkaistu 30.8.2021
Tampereen korkeakouluyhteisö
Chatbotti
Kirjaston verkkosivuilla sinua palvelee tekstivalinnoilla toimiva uusi chatbotti. Kirjaston botti kaipaa nimeä – ehdota nimeä ja voita palkinto.

Chatbotin avulla voit saada vastauksen etsimääsi kysymykseen kellonajasta riippumatta. Chatbottimme ehdottaa sopivia aihealueita valintapainikkeiden avulla. Mikäli chatbotin tarjoamista vaihtoehdoista mikään ei vastaa kysymystäsi, niin sinulla on aina mahdollisuus jättää palvelupyyntö kirjaston sähköpostiin, jonka kautta saat vastauksen asiaasi suoraan kirjaston asiantuntijoilta.

Palveleva chatbottimme tarvitsee nimen. Nimen tulisi sopia juuri kirjaston chatbotille ja olla erottuva ja yksilöllinen.

Voit ehdottaa nimeä täyttämällä tämän lomakkeen ja halutessasi voit samalla osallistua palkinnon arvontaan. Palkitsemme parhaan ehdotuksen tekijän hupparilla ja pienillä tuni-tarvikkeilla sekä arvomme pari muuta palkintoa vastaajien kesken.

Varaamme oikeuden käyttää kilpailussa annettuja ehdotuksia jatkossa kirjaston chatbotin nimeämiseen. Viimeinen päivä jättää ehdotus kilpailuun on 15.9.2021.

Osallistu tästä linkistä tai kysy lisätietoja: kirjasto [at] tuni.fi (kirjasto[at]tuni[dot]fi)