Käytä nyt hakupalveluina TuniLibiä ja uutta Andoria

Julkaistu 6.3.2019
Tampereen korkeakouluyhteisö
Kirjaston uudet hakupalvelut TuniLib ja Andor
Nyt on aika siirtyä käyttämään kirjaston nykyisiä hakupalveluja, TuniLibiä ja uutta Andoria. Vanhojen hakupalvelujen tuki on päättynyt, ja esimerkiksi RefWorksiin ja Mendeleyhin tehdyt linkit vanhoihin palveluihin lakkaavat toimimasta. Päivitä nyt kirjanmerkkisi ja linkkisi. Voit hoitaa lainojesi uusimisen, aineiston varaukset ja muut kirjastoasiat omalla tililläsi TuniLibissä.

TuniLibiin ja uuteen Andoriin kirjaudut korkeakouluyhteisön Tuni-tunnuksella tai kirjastokorttisi numerolla.

• Jos sinulla on Tuni-tunnus, liitä kirjastokorttisi siihen TuniLibissä. Huom! Tarkista, minkä kirjaston kortilla olet kirjautumassa, jotta salasanasi toimii.
  • Jos et ole korkeakouluyhteisön jäsen ja sinulla on kortti useampaan Tampereen yliopiston kirjaston toimipaikkaan, liitä kortit siihen kirjastokorttiin, jota eniten käytät, ja kirjaudu sillä TuniLibiin.
  • Katso ohje kirjastokortin liittämiseen

Oman Suosikit-listasi saat helposti siirrettyä TuniLibiin, kun seuraat ohjetta Suosikit-listan siirtoon.

Jos lainaat tai varaat painettuja kirjoja muista kuin aiemmin käyttämästäsi Tampereen yliopiston kirjaston toimipaikasta (TaY, TTY, TAMK), käy asiakaspalvelussa aktivoimassa kirjastokorttisi toimimaan myös niiden kokoelmissa. Ota kuvallinen henkilötodistus mukaan.

Palaute: kirjasto [at] tuni.fi (kirjasto[at]tuni[dot]fi)
Lisätietoja: Kaisa Rissanen, tietoaineistopäällikkö, kaisa.rissanen [at] tuni.fi (kaisa[dot]rissanen[at]tuni[dot]fi)