Käytä kirjaston aineistoja: kotimaista ajankohtaista uutistarjontaa

Julkaistu 8.4.2019
Tampereen korkeakouluyhteisö
ePress fin
ePress-tietokanta tarjoaa kattavan valikoiman kotimaisia sanomalehtiä ja paikallislehtiä sekä arkiston jopa kahden vuoden ajalta. ePressistä löydät mm. maakuntalehtiä, valtakunnallisia lehtiä, puoluelehtiä ja paikallislehtiä.

Tampereen yliopiston kirjasto tarjoaa koko korkeakouluyhteisön käyttöön laajan kattauksen kotimaista ajankohtaistietoa. Näkökulmia päivän uutisiin tarjotaan niin valtakunnallisesti kuin alueellisestikin. Aamulehden ja Helsingin Sanomien lisäksi e-sanomalehdistä löytyvät merkittävimmät maakuntalehdet aina Kainuun Sanomista Vasabladetiin.

Nopeasti muuttuvan toimintaympäristön muutoksia voi seurata erityisalojen e-lehdistä. E-kokoelmastamme löytyvät mm. Talouselämä, Markkinointi & Mainonta sekä Tivi.

Lehdet löytyvät ePress ja Media-arkisto –palveluista kirjaston tietokantalistalta.

Lisätietoja:
Kaisa Rissanen, päällikkö, tietoaineistot: kaisa.rissanen [at] tuni.fi (kaisa[dot]rissanen[at]tuni[dot]fi)