Käy kirjastossa, niin nollaamme maksusi - kirjaston juhlaviikon yllätys!

Julkaistu 25.1.2019
Tampereen korkeakouluyhteisö
Uusi Tampereen yliopiston kirjasto tarjoaa juhlaviikollaan asiakkaille mukavan yllätyksen. Maanantaista perjantaihin 28.1.-1.2. saat kirjastomaksusi poistettua, kun käyt kirjastossa tai otat meihin yhteyttä • puhelimitse 0294 520 900 • chatissa verkkosivuillamme, TuniLibissä tai Andorissa • tai sähköpostilla kirjasto@tuni.fi.

Maksujen poisto ei koske lyhytlainojen myöhästymismaksuja, kirjojen korvausmaksuja, laskutukseen siirtyneitä maksuja ja perintään siirtyneitä saatavia.

Huomaa, että tarjous voi tuoda ruuhkia asiakaspalvelutiskeillemme. Otamme kuitenkin pyyntöjä vastaan eri kanavien kautta ja poistamme maksusi mahdollisimman pian.

Lisätietoja: Leena Horsma-aho, leena.horsma-aho [at] tuni.fi (leena[dot]horsma-aho[at]tuni[dot]fi)