Kasvatustieteen Taskutuutori on nyt saatavilla englanniksi

Julkaistu 26.1.2022
Taskutuutori-teoksen kansikuva
Opiskelutaito-opas Kasvatustieteen Taskutuutori: Raketti ajattelun avaruuteen (Mälkki & Mansikka-aho, 2020) on nyt saatavilla myös englanninkielisenä laitoksena.

Tampereen yliopiston kasvatustieteiden ja kulttuurin tiedekunnassa alkujaan suomeksi julkaistu opiskelutaito-opas Kasvatustieteen Taskutuutori: Raketti ajattelun avaruuteen (Mälkki & Mansikka-aho, 2020) on nyt saatavilla myös englanninkielisenä laitoksena Education Science Pocket Tutor : Skyrocket your thinking (Mälkki & Mansikka-aho, 2022).

Opas on suunnattu kasvatustieteiden opiskelijolle, ja sitä käytetään opetuksen ja ohjauksen tukena kasvatustieteiden ja kulttuurin tiedekunnassa. Opas soveltuu kuitenkin hyvin muidenkin alojen opiskelijoiden ja opettajien käyttöön ja se on vapaasti saatavilla verkossa molemmilla kielillä.

Sisältöjen sivunumerot ovat suomen- ja englanninkielisissä versioissa samat. Näin opettajien ja ohjaajien on helppo käyttää teosta opiskelumateriaalina kaksikielisissä ryhmissä.

Linkki Kasvatustieteen Taskutuutoriin suomeksi

Linkki teokseen Education Science Pocket Tutor englanniksi