JoVE-lisenssi päivitetty kattamaan koko videolehden sisältö ja opetusvideot

Julkaistu 29.9.2020
Tampereen korkeakouluyhteisö
JoVE

JoVE Video Journal (Journal of Visualized Experiments) on ensimmäinen vertaisarvioitu videolehti, joka koostuu korkealaatuisista videoista ja yksityiskohtaisista kuvauksista, jotka helpottavat tutkitun aiheen tieteellistä toistettavuutta. JoVE Science Education -videokirjasto sisältää helposti ymmärrettäviä opetusvideoita, jotka ovat suunniteltu tukemaan tieteellistä perusopetusta. JoVE-videot ovat jaettavissa mm. Zoom-yhteydellä ja Moodle-ympäristössä.

Molempien kokoelmien lisenssit on päivitetty kattamaan palveluiden koko sisältö.

JoVE Video Journal ja JoVE Science Education löytyvät tietokantalistalta ja ovat käytettävissä korkeakouluyhteisön kampuksilla, Taysissa ja etäkäytössä. Etäkäytössä kirjaudu Tuni-tunnuksilla tai Taysin etäkäyttötunnuksella.

Ohjeita videoiden opetuskäyttöön
Covid 19 -videokokoelma

Lisätietoja: Johanna Nummi, tietopalveluneuvoja, johanna.nummi [at] tuni.fi (johanna[dot]nummi[at]tuni[dot]fi)