Johtajuussymposium haastaa kestävän kehityksen tekoihin

Julkaistu 26.8.2020
mainoskuvassa teksti Johtajuussymposium 2020 ja tuni-logo
Kestävää hyvinvointia – vaikuttavia digipalveluita inhimillisesti? Millainen on maailma koronan jälkeen? Millaista on kestävä myynnin johtaminen? Näistä ja muista kestävän kehityksen teemoista kertovat ja keskustelevat Johtajuussymposiumissa eri tieteenalojen, yritysmaailman ja julkishallinnon edustajat.

Johtajuussymposiumin 2020 teemana on Kestävä kehitys – sanoista tekoihin.
Verkkotapahtumassa keskiviikkona 9.9. klo 8.45 – 17.15 on tarjolla 10 seminaaria kahdella kanavalla.

Päivän 10 seminaaria ja paneelia tarjoavat vaikuttavan kattauksen puheenvuoroja valtakunnan huippuasiantuntijoilta sekä monipuolisia näkökulmia päivän teemaan.

Puhujina tapahtumassa Tampereen yliopiston ja ammattikorkeakoulun asiantuntijoiden ohella muun muassa London Business Schoolin professori Julian Birkinshaw, ulkoministeriön alivaltiosihteeri Kai Sauer, Euroopan parlamentin jäsen Sirpa Pietikäinen, ympäristö- ja ilmastoministeri Krista Mikkonen, hallituksen puheenjohtaja Ilkka Herlin sekä kirjailija, keksijä ja säveltäjä Perttu Pölönen.

- Yli 50 huippuasiantuntijaa yhteiskunnan eri alueilta tuovat korkeatasoisen sisällön seminaareihin. Puheenvuoroja on vaivatonta seurata verkossa tapahtuman kahdella interaktiivisella seminaarikanavalla. Tapahtuma haastaa kaikki osanottajat ja katsojat sanoista tekoihin, kuvailee tämän vuoden johtajuussymposiumia kehitysjohtaja Harri Talonen.

Symposiumin päätteeksi Tampereen kaupungin ilmastotavoitteiden toteutusohjelma Kestävä Tampere 2030 lanseeraa yrityksille ja yhteisöille suunnatun Tampereen seudun ilmastokumppanuustoiminnan.

Johtajuussymposium on maksuton ja kaikille kiinnostuneille avoin, mutta osallistujia pyydetään ilmoittautumaan.

Tapahtuman järjestävät Tampereen yliopisto ja Johto Ry yhteistyökumppaneineen.

Johtajuussymposiumin verkkosivut

Lisätietoja: