Johtajuussymposium 2022

Ilmoittautumisaika päättyy 5.9.2022,20.55
Kielisuomi, englanti
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Johtajuussymposiumin puhuja juhlasalin lavalla täyden katsomon edessä.
Johtajuussymposium on avoin, suurta suosiota kerännyt tapahtuma, jonka seminaarit ja paneelit kokoavat joukon huippuasiantuntijoita ajankohtaisten teemojen äärelle. Tapahtuma järjestetään jo 11. kertaa, ja se keskittyy tänä vuonna turvallisuuden kysymyksiin. Tervetuloa mukaan!

Johtajuussymposium toteutetaan tänä vuonna jälleen lähitapahtumana, ja siihen voi osallistua Tampereen yliopiston keskustakampuksella ja Nokia Arenan Paidiassa. Lisäksi tapahtumaa pääsee seuraamaan suorana verkossa.

Päivän ohjelmassa on kuusi seminaaria tai paneelia, joissa pureudutaan etenkin ajankohtaiseen turvallisuuden teemaan. Puheenvuoroja kuullaan muun muassa turvallisuuspolitiikasta ja NATO-jäsenyyden vaikutuksista, Suomen asemasta muuttuvassa turvallisuusympäristössä, turvallisuusbisneksestä ja avautuvista markkinoista, turvallisuusjohtamisesta ja -kulttuurista, terveydenhuollon kriisivalmiudesta sekä sosiaali- ja terveyspalveluiden turvaamisesta. Lisäksi Nokia Arenan Paidiassa järjestetään seminaari suomalaisen metsäteollisuuden megaprojekteista Latinalaisessa Amerikassa. Opiskelijat toteuttavat päivän aikana myös oheisohjelmaa yliopiston aulatiloissa.

Tapahtuman puhujiin lukeutuvat Tampereen yliopiston asiantuntijoiden ohella muun muassa Britannian pääministerien entinen turvallisuusneuvonantaja Sir Mark Lyall Grant, Patrian EU- ja NATO-asioiden johtaja Pasi Niinikoski, Fujitsu Finlandin varatoimitusjohtaja Ilona Ylinampa, Göteborgin yliopiston valtio-opin professori Ann-Marie Ekengren, THL:n tutkimuspäällikkö Liina-Kaisa Tynkkynen ja Tampereen pormestari Anna-Kaisa Ikonen.

Tutustu ohjelmaan ja tule kuuntelemaan! Johtajuussymposiumin seminaarit ja paneelit ovat kaikille avoimia, ja osallistuminen on maksutonta.

1 päivä, 6 seminaaria – tervetuloa Johtajuussymposiumiin 2022!

Seuraa tapahtumaa verkossa

Järjestäjä

Tampereen yliopisto järjestää tapahtuman yhteistyössä Tampereen kaupungin, Business Tampereen, Pirkanmaan hyvinvointialueen, Pirkanmaan liiton, Kauppakamarin ja Aamulehden kanssa.

Lisätietoja

Tutkimusjohtaja Pasi-Heikki Rannisto, 050 570 0744, pasi-heikki.rannisto@tuni.fi