JATKOON-päivä

Ajankohta13.11.2019 7.00–13.00
Ilmoittautumisaika päättyy 25.10.2019,20.59
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Monialainen Tampereen ammattikorkeakoulu ja sen kaikki koulutusalat esittäytyvät JATKOON-infoissa. Kaikki koulutuksista kiinnostuneet ovat tervetulleita tutustumaan opintomahdollisuuksiin. Erityisesti ohjelman sisältö on suunniteltu lukioiden ja ammatillisten oppilaitosten opiskelijaryhmille ja opinto‐ohjaajille.

Jatkoon-infot järjestetään TAMKin Pääkampuksella. Infoissa pääsee tutustumaan TAMKin järjestämiin tutkintokoulutuksiin ja niihin hakeutumiseen.

13.11. järjestettävän Jatkoon-infon sisältö:

• lyhyt yleisinfo TAMKista
  • TAMKin koulutustarjonta ja opiskelu TAMKissa
  • jakaantuminen eri alojen koulutusinfoihin

Koulutusinfoja järjestetään seuraavilla aloilla:

• Kulttuuriala/Media
  • Kulttuuriala/Musiikki
  • Sosiaali‐ ja terveysala
  • Yhteiskuntatieteiden, liiketalouden ja hallinnon ala
  • Matkailu‐ ja ravitsemisala/Palveluliiketoiminta
  • Tekniikan ja liikenteen ala
  • Luonnonvara‐ala

Tapahtumassa mukana TAMKin henkilökunnan lisäksi myös kaikkien alojen opiskelijoita kertomassa opiskelustaan TAMKissa.

Tervetuloa!

Liitteet

Lisätietoja

Opiskelijarekrytoinnin päällikkö Marjo Korhonen, marjo.korhonen@tuni.fi ja Opiskelijarekrytoinnin tiimi, oppilaitosvierailut.tamk@tuni.fi