Jatkoon!-päivä

4.3.2020 7.00–13.30
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
jatkoon2020-banneri.jpg
Monialainen Tampereen ammattikorkeakoulu ja sen kaikki koulutusalat esittäytyvät Jatkoon!-päivässä. Kaikki koulutuksista kiinnostuneet ovat tervetulleita tutustumaan opintomahdollisuuksiin. Erityisesti ohjelman sisältö on suunniteltu lukioiden ja ammatillisten oppilaitosten opiskelijaryhmille ja opinto‐ohjaajille.

Avaa tästä Jatkoon!-päivän ohjelma. Voit sen avulla tutustua esittelyihi n jo etukäteen ja valita mihin esittelyihin haluat osallistua.

Avaa tästä Jatkoon!-päivän ilmoittautumislomake. Lomakkeen kautta voit jättää myös kysymyksiä.

Jatkoon!-päivä järjestetään TAMKin Pääkampuksella. Infoissa pääsee tutustumaan TAMKin järjestämiin tutkinto-ohjelmiin ja niihin hakeutumiseen.

4.3. järjestettävän Jatkoon!-päivän sisältö:

- lyhyt yleisinfo TAMKista ja opiskelijapaneeli

- jakautuminen tutkinto-ohjelmien esittelyihin

Kaikille suunnattu yleisinfo järjestetään klo 9 ja klo 12.30 alkaen. Yleisinfo järjestetään samanaikaisesti sekä suomeksi että englanniksi.

Tutkinto-ohjelmien esittelyt järjestetään seuraavasti:

- Rakentaminen (rakennustekniikka, rakennusarkkitehti, rakennusmestari, sähköinen talotekniikka, LVI-talotekniikka)

- Ympäristö (metsätalous, laboratoriotekniikka, biotuotetekniikka)

- Älykäs teknologia ja teollisuus (konetekniikka, autotekniikka, sähkö- ja automaatiotekniikka, tietojenkäsittely, tietotekniikka, Software Engineering)

- Sosiaaliala ja hyvinvointi (fysioterapeutti, sosionomi)

- Terveys (sairaanhoitaja, ensihoitaja, kätilö, terveydenhoitaja, Nursing)

- Terveysteknologia (bioanalyytikko, röntgenhoitaja)

- Musiikki (musiikkipedagogi ja muusikko)

- Media-ala (medianomi, media and arts)

- Liiketalous ja yrittäjyys (liiketalous, yrittäjyys ja tiimijohtaminen)

- Palvelualat (palveluliiketoiminta)

- Degree Programmes in English (Interantional Business, Entrepreneurship and Team Leadership, Media and Atrs, Nursing, Environmental Engineering and Software Engineering)

Lisäksi järjestämme aamu- ja iltapäivällä opiskelijavalintoja ja opintoihin ohjausta käsittelevän tilaisuuden, joka on tarkoitettu opinto-ohjaajille, opettajille ja muille ohjaaville tahoille.

Esittelyt järjestetään pääasiassa kaksi kertaa aamupäivällä ja kaksi kertaa iltapäivällä, voit siis osallistua useampaan esittelyyn samana päivänä. Poikkeuksena tähän on Älykäs teknologia ja teollisuus -esittely, joka järjestetään kerran aamupäivällä ja kerran iltapäivällä. Englanninkielisten tutkinto-ohjelmien esittely puolestaan on avoin tilaisuus, johon voi osallistua sinulle sopivana hetkenä aikavälillä klo 10-11.45. tai klo 13.30-15.15.

Tutkinto-ohjelmien infojen jälkeen on mahdollista tutustua TAMKin liikuntakeskukseen.

Tapahtumassa mukana TAMKin henkilökunnan lisäksi myös eri alojen opiskelijoita kertomassa opiskelustaan TAMKissa.

Tervetuloa!

Opiskelijarekrytointi