Jatkoon-info

Ilmoittautumisaika päättyy 21.2.2019,22.00
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Monialainen Tampereen ammattikorkeakoulu ja sen kaikki koulutusalat esittäytyvät JATKOON-infoissa. Kaikki koulutuksista kiinnostuneet ovat tervetulleita tutustumaan opintomahdollisuuksiin. Erityisesti ohjelman sisältö on suunniteltu lukioiden ja ammatillisten oppilaitosten opiskelijaryhmille ja opinto‐ohjaajille. Toivommekin, että opiskelijaryhmät keskittävät käyntinsä JATKOON-infoihin. Jatkoon-infot järjestetään TAMKin pääkampuksella. Infoissa pääsee tutustumaan TAMKin järjestämiin tutkintokoulutuksiin ja niihin hakeutumiseen.

6.3. järjestettävän Jatkoon-infon sisältö:

• lyhyt yleisinfo TAMKista
  • TAMKin koulutustarjonta ja opiskelu TAMKissa
  • jakaantuminen eri alojen koulutusinfoihin

Koulutusinfoja järjestetään seuraavilla aloilla:

• Kulttuuriala/Media
  • Kulttuuriala/Musiikki
  • Sosiaali‐ ja terveysala
  • Yhteiskuntatieteiden, liiketalouden ja hallinnon ala
  • Matkailu‐ ja ravitsemisala/Palveluliiketoiminta
  • Tekniikan ja liikenteen ala
  • Luonnonvara‐ala

Toivomme opiskelijaryhmien ilmoittautumista viimeistään 22.2.2019: ilmoittautumislomake

Järjestäjä

Lisätietoja: koordinaattori Minna Heinonen, p. 050 311 9771, koordinaattori Tiina Kaario, p. 050 311 9770, päällikkö Maiju Ketko, p. 040 801 2593, etunimi.sukunimi@tuni.fi

Kohderyhmä

Ohjelman sisältö on suunniteltu erityisesti lukioiden ja ammatillisten oppilaitosten opiskelijaryhmille ja opinto‐ohjaajille.