IoT-seminaari

Ajankohta13.3.2019 7.00–14.3.2019 14.00
Kielisuomi
PääsymaksuMaksullinen tapahtuma
Uusiin IoT-teknologioihin keskittyvä tapahtuma järjestetään nyt neljättä kertaa. Seminaarin ohjelmasta ja järjestelyistä vastaa tieto- ja viestintätekniikan opiskelijoiden yhdistys Source ry. Pääteemoina seminaarissa IoT:n lisäksi ovat 5G-tekniikka ja koneoppiminen.

– 5G ja koneoppiminen saavat kumpikin oman salinsa. 5G-mobiiliverkko on vielä kehitysvaiheessa, mutta aihe kuitenkin kiinnostaa kovasti, kertoo tieto- ja viestintätekniikan opiskelija Sander Kallio.

Toinen pääteema koneoppiminen on tulevaisuuden tietotekniikan näkyvimpiä suuntauksia.

– Koneoppiminen näkyy nyt joka paikassa, kuten esimerkiksi metsäalalla, sairaanhoidossa, kaupan alalla ja liikenteessä, kertoo TAMKin tieto- ja viestintätekniikan yliopettaja Mauri Inha.

Lisätietoja: Sander Kallio, TAMKin tieto- ja viestintätekniikan opiskelija, sander.kallio [at] tuni.fi

Tampereen ammattikorkeakoulu

Kaikkki kiinnostuneet